Néhány sündisznó roppant fázik egy téli éjszakán. Összebújnak hát, hogy egymást melegítve védekezzenek a hideg ellen. De mennél jobban összebújnak, annál jobban érzik egymás tüskéit, annál jobban szúrnak. Próbálnak hát távolodni. Csakhogy akkor ismét dideregnek. Valahogy így van ez az emberrel is. Ha eltávolodik társaitól, minden kihűl körülötte, rideg lesz az élete. Ha közelít hozzájuk, némely szúrást, esetleg akaratlan tüskét el kell viselnie. De még mindig jobb szeretteink tüskés kedvét eltűrni, mint belefagyni az egyedüllétbe. Elvégre nekünk is vannak tüskéink, amelyeket a hozzánk ragaszkodók kénytelenek eltűrni. S ha él bennünk megértés, szeretet, e tüskepárbaj sosem okoz veszélyes sérüléseket.















Kun Erzsébet







2010. augusztus 3., kedd

Müzlis,gyümölcsös fagyi.



Ez eletem elsö sajat keszitesü fagylaltja!:-)Az ize nekem bejött,kicsitt olyan lett mint a bebipapinak,ami kekszböl es gyümölcsös joghurtbol all.Igazabol elolvastam egy par receptet es ugy vettem eszre mindenki maskepp csinalya,ezert en is összeraktam amit itthon talaltam.

Hozzavalok:
- barack,megy,banan es narancs(amit itthon talaltam)
-2 kis doboz gyümölcsös joghurt
-1dcl tejszin
-vanillias cukor
-gyümölcsös müzli

Elkeszites:
-amint lathato egy talba összeraktam mindent,es botmixerel eldolgoztam,majd tettem bele a müzlit es ment is a fagyasztoba
-aztan 3 szor atkavartam kb 1 orankent
-nem lett telyesen kremes ,de nekünk izlett:-)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése